S-ar putea sa stiti deja ca Instagram este un canal in crestere, care permite persoanelor fizice si companiilor sa-si extinda marca. In special pentru companii, este o modalitate de a va promova brandul, de a recruta angajati viitori, de a va prezenta produsul si cultura companiei, de a va bucura de clienti si de a genera noi afaceri.

Dar iata afacerea: daca nu esti faimos, este foarte greu sa strangi un imens rezultat pe Instagram fara o munca grea.Pentru o persoana sau afacere obisnuita, cresterea numarului de persoane care va urmares necesita o atentie zilnica. Din fericire, exista cateva lucruri pe care le puteti face imediat pentru a colecta cel putin 1000 de adepti de calitate pentru contul dvs. personal sau profesional Instagram. Este vorba doar de a sti unde sa va investiti timpul si efortul – personalizand profilul dvs., avand un continut excelent, scriind o copie inteligenta, folosind hashtags si colaborand cu influentatori si fani.

Creati si optimizati profilul dvs.

Personalizati-va profilul Instagram pentru a-l face sa arate bine. Cum? Incepeti sa va asigurati ca numele dvs. de utilizator este recunoscut si usor de cautat – cum ar fi numele firmei dvs. Daca numele companiei este deja luat, incercati sa pastrati numele companiei in prima parte a numelui dvs. de utilizator, astfel incat persoanele care cauta afacerea dvs. sa aiba mai multe sanse sa va gaseasca.

Apoi, asigurati-va ca profilul dvs. este public. Pentru a face profilul dvs. public, deschideti Instagram, deschideti “Optiuni” si asigurati-va ca optiunea “Contul privat” este dezactivat.

Desemnati un creator de continut.

La fel cum ar trebui sa fie unul (poate doi) oameni care gestioneaza celelalte conturi de social media, ar trebui sa fie doar unul sau doi oameni care sa gestioneze contul dvs. Instagram. Daca este posibil, alegeti pe cineva care are experienta utilizand un cont Instagram personal si, prin urmare, “cunoaste” platforma – asigurati-va ca acestia cunosc toate functiile utile pe care Instagram le ofera.

Scrieti subtitrare

Fotografiile si videoclipurile ar putea fi cea mai importanta parte a postarilor dvs. din Instagram, dar subtitrarile nu ar trebui sa fie niciodata o idee ulterioara. Acestea sunt o parte esentiala, cireasa de pe tort, daca doriti. Titlurile de mare succes pot face minuni pentru a va personaliza brandul, a castiga fani si a face continutul dvs. mai usor de impartasit – oferindu-va astfel o expunere mai mare.

Utilizati hashtag-uri relevante

Sa ne intoarcem la hashtags pentru o secunda. Pe Instagram, un hashtag leaga conversatiile diferitilor utilizatori care nu ar fi deja conectati intr-un singur flux. Daca utilizati hashtaguri relevante, postarile dvs. vor fi expuse unui public mai larg decat persoanele care va urmaresc deja sau stiu despre marca dvs.

Cheia utilizarii eficiente a hashtag-urilor este sa le folositi inteligent si cu usurinta. Incercati sa limitati numarul de etichete pentru fiecare titlu la aproximativ trei.

Previous articleCum gasesti cea mai buna reducere saci de vidat
Next articleReduceri fashion: avantaje si dezavantaje